Як розказувати дітям про минуле та зацікавити їх історією? А ще показати, що за великими битвами, подіями і героями місто ховає в собі багато персональних історій, несподівані факти і голоси різних спільнот та культур? Як побачити у звичних місцях цікаву, складну, неоднозначну і багатокультурну спадщину?
Навчальна гра про символічний простір міста — формат та можливість говорити про об’єкти спадщини і сюжети з минулого міста, які часто не потрапляють у підручник з історії чи навчальну програму уроку краєзнавства.
Школи, музеї, освітні заклади все більше фокусуються на роботі з дітьми та молоддю, застосовуючи інтерактивні формати розмови про минуле. Розроблена гра є спробою прочитати місто з його об'єктами спадщини: визначними і популярними місцями, а також затертими і непромаркованими просторами.
Всі об’єкти відібрані відповідно до концепту спільної (складної, непроговореної, проблемної) спадщини. Ігровий продукт містить картки з візуальною та фактологічною інформацією про окремі місця, простори, об’єкти Умані та запитання.
На основі матеріалів гри можна самостійно розробляти маршрути та прогулянки, доповнювати об’єкти інформацією та додавати нові картки. Тиражована аналогова версія гри поширена серед освітніх закладів міста, а також знаходиться у Відділі туризму Уманської міської ради.
Цифрову версію гри можна роздрукувати та використовувати в навчальних цілях.
Організатор програми: Центр міської історії
Координаторка: Христина Бойко
Візуальна частина: Оксана Авраменко