Комунікаційні лайфхаки в роботі з культурною спадщиною | ReHERIT
  • Тексти

    Комунікаційні лайфхаки в роботі з культурною спадщиною

    • 06 Липень, Понеділок

Як зробити комунікацію такою, щоб достукатися до вашої аудиторії. Адже важливо, щоб про вашу роботу знали не тільки ви і ваші колеги. Комунікація — це про те, що ми робимо і хочемо розповісти іншим.
Добра комунікація:
Вчасна — Персоналізована — Зрозуміла — Приваблива — Цілісна

Комунікації можуть бути зовнішніми і внутрішніми:

    • Внутрішня комунікація — це комунікація між тими, хто залучений в проект;

 

    • Зовнішня комунікація — те, що стосується цільових аудиторій, людей, які приходять на події, медіа чи тих, хто цікавиться вашим проектом.

Комунікаційна стратегія:

    • Проведіть попередній аналіз вашої роботи;

 

    • Завжди пам'ятайте, що хтось може зрозуміти ваше повідомлення по-іншому. І це нормально, але спробуйте цього уникнути;

 

    • Стратегія потрібна для того, щоб сфокусуватися на ваших цілях, задачах та необхідних кроках, для досягнення результатів;

 

    • Ваша організація має бути синхронізованою, кожен із команди має чітко розуміти, що ви робите, для кого, навіщо і чого прагнете;

 

    • Завжди нагадуйте про те, хто ви є. Адже люди не будуть додатково шукати інформацію про вашу організації або ваш проект;

 

    • Комунікація не обмежена лише медіа. Медіа — це окрема ніша, з якою треба працювати;

 

    • Готуйте media kit — текст про подію, фото та інші візуалізації, контакти для додаткової інформації.

 

    • Використовуйте можливість розміщувати соціальну рекламу про культурні і соціальні проекти на радіо, телебаченні, громадському транспорті (трамваї, тролейбуси). Зверніться до міської ради, обласної адміністрації й попросіть про підтримку, зазвичай допомагають.

Хочете напрацювати комунікаційну стратегію вашої організації або проекту:

    • Зберіть усю команду разом (менеджери, координатори, бухгалтери усіх, хто тим чи іншим чином приймає участь у роботі);

 

    • З'ясуйте, хто і як сприймає те, що ви робите. Думаємо, ви дуже здивуєтесь, що кожен по-різному уявляє, чим займається команда;

 

    • Сформулюйте чіткі цілі і завдання.

 

Форми та формати спілкування з аудиторією:

    • Ознакування і навігація;

 

    • Спеціалізовані заходи: семінари, конференції тощо;

 

    • Публічні події: лекції, розмови, виставки, прогулянки, фестивалі;

 

    • Освітні програми;

 

    • Блоги й інші цифрові інструменти;

 

    • Ваш варіант — експериментуйте!

А ще радимо переглянути практичний посібник "Комунікація громадських ініціатив для тих, хто творить зміни". Корисний для громадських організацій, які мають менеджера з комунікацій або займаються комунікацією самостійно.

Автор: Влад Рудий
Обкладинка: Jules D

Матеріал створений на основі воркшопу з комунікацій з Мар'яною Мазурак (Центр Міської Історії) під час тренінгів з «Ефективного управління культурною спадщиною» в Умані і Львові, організованого Лабораторією Міського Простору як складової проекту ReHERIT.

Відкрий спадщинуДізнавайтесь цікаве про культурну спадщину