Довідник з комунікацій міні-грантів ReHERIT | ReHERIT

Шановні грантоотримувачі!

Вітаємо вас із здобуттям міні-гранту від проекту ReHERIT, який реалізується за підтримки Європейського Союзу. Попереду на вас чекає багато роботи і тому бажаємо вам наснаги і сил пройти увесь шлях від вашої ідеї, до повного завершення і звітування по проекту.

Ми підготували для вас рекомендації для зручної співпраці з командою під час реалізації вашим проектів. Просимо вас уважно ознайомитись із рекомендаціями.

Також ви можете звернутись до нас і запитати усе, що вас цікавить на пошту reherit@gmail.com В темі листа вкажіть «Місто. Назву проекту: питання»

З повагою, команда проєкту ReHERIT «Спільна відповідальність за спільну спадщину».

Про проект ReHERIT

ReHERIT «Спільна відповідальність за спільну спадщину» — це проєкт переосмислення, актуалізації та розвитку потенціалу матеріальної та нематеріальної культурної спадщини в Україні.  Команда проєкту працює для того, щоб люди розуміли важливість культурної спадщини для економічного, туристичного, культурного та освітнього розвитку українських міст. Адже культурна спадщина – це джерело для розвитку громад міст, містечок і селищ України. ReHERIT реалізується за фінансового сприяння Європейського Союзу з 2018 по 2020 рік.

Для того, щоб розказати чому «Культурна спадщина – має значення» створено портал reherit.org.ua для поширення добрих практик у роботі з культурною спадщиною: білі книги, кейси, історії про культурну спадщину, інтерв'ю з експертами, навчальні та методичні матеріали для гідів і вчителів.

Як комунікувати проекти за підтримки ReHERIT

Всі матеріали мають містити інформацію про ReHERIT та ЄС, зокрема логотип і дисклеймер (короткий опис про RH – опціонально).

Комунікаційні матеріали – брошури, буклети, каталоги, листівки, постери, сайти, сторінки соцмереж, аудіо-візуальна продукція, протоколи зустрічей тощо, створюйте у загальній стилістиці вашого проекту. Наповнюйте ваші матеріали змістом і стежте за стилістикою та грамотністю.

Забороняється використовувати будь-які графічні елементи або кольори з корпоративного стилю ReHERIT та ЄС (окрім логотипів) під час виготовлення власних комунікаційних матеріалів. Будь-яким чином спотворювати логотипи RH та ЄС.

Дисклеймер

 

Проект реалізовано за підтримки проекту ReHERIT та Європейського Союзу.  Зміст "Назва проекту" є винятковою відповідальністю грантоотримувача і не обов’язково відображає погляди Європейського Союзу.

 

Важливо пам'ятати:

Присутність логотипів ReHERIT та Європейського Союзу в інформаційних матеріалах проекту;

Візуальну присутність RH+ЄС на івентах проекту (банери, ролл-апи тощо);

Згадки про підтримку RH+ЄС в друкованих матеріалах, пресрелізах;

Взаємодію в соцмережах: позначення в івентах, репости, позначення в постах тощо.

 

Логотипи

Завантажити лого ReHERIT та Європейського Союзу можна за посиланням.

Врахуйте, що важливо дотримуватись уніфікованого використання логотипів: використовувати кольорові, чорно-білі та лінійні логотипи. Не міксуйте один логотип кольоровий, а інший лінійний – це виглядає непрофесійно.

Моніторинг

Під час реалізації проектів, підтриманих ReHERIT, необхідно провести моніторинг їхнього розголосу у ЗМІ, соцмережах тощо.

Просимо вас щомісяця з 1 по 5 число заповнювати Google Form з вказанням згадок про ваш проект за фінансування міні-грантів ReHERIT.

Ми просимо вас моніторити і зберігати усі інформаційні згадки про ваш проект під час реалізації проекту, щоб потім вам було легше включити матеріали у звіт (комунікаційну складову). В усіх комунікаційних матеріалах (пости, фото, відео тощо) важливо використовувати гештеги #грантиReHERIT #ПрямуємоРазом та тегати facebook сторінку @ReHERIT.

Корисні матеріали

Шаблон з логотипами і описом проекту завантажити тут.

Дизайн та візуальне натхнення з онлайн-конструкторами – Canva, Crello, також для натхнення можна користуватись Pinterest,  ресурси стокових зображень для дизайну.

Моніторинг згадок про ваш проект – Media Monitoring Bot (telegram), Google Alerts і старий добрий Google пошук.

Порадник з комунікацій від УКФ – містить купу корисної інформації про те як визначити цільову аудиторію, як робити PR-заходи, практика комунікації фестивалів і т.д.

100 корисних інструментів та ресурсів для громадських організацій.

Як підготуватися до друку, аби отримати «той самий» шрифт та колір?

Якщо немає дизайнера: кілька правил та інструментів для роботи в соцмережах.

«Цвинтар» логотипів та правило key visual — кілька порад громадським організаціям від дизайнера.

Як написати бриф для копірайтера, щоб не отримати креатив заради креативу.

Сайти (приклади комунікації підтримки донорів)

Зверність увагу на розміщення лготипів, дисклеймери, опис проєктів та комунікацію партнерств.

Європейський простір – https://euprostir.org.ua/

GoZnamy – https://goznamy.org.ua/

Онлайн-фестиваль Європейського кіно – https://eurofest.org.ua/

Ukraine.Culture.Creativity – https://uaculture.org/

Фестиваль документального кіно Docudays – https://docudays.ua/2020/partners/

Uzhorod Modernizm Архітектурний посібник – http://am.umodernism.com/ua/

Візуальні приклади комунікаційних матеріалів

Відкрий спадщинуДізнавайтесь цікаве про культурну спадщину