Онлайн-анкетування туристів, котрі відвідували Умань із короткотерміновими візитами, було проведено у лютому-березні 2019 року. Загалом опитано 161 відвідувача. Анкета поширювалась українською, російською, англійською та польською мовами, а також івритом через соціальні мережі, туристичні онлайн-спільноти та е-мейл розсилки. Методика онлайн опитування із застосуванням невипадкової стихійної вибірки дозволила охопити широку географію проживання респондентів.
Метою дослідження було розкриття туристичного досвіду відвідувачів міста та вивчення їх сприйняття багатокультурної спадщини Умані. Фокус дослідження стосувався емоційного сприйняття міських просторів, пам'яток, та наративів довкола них, оцінки загальної туристичної інфраструктури та привабливості міста, зацікавлення історією Умані, а також виявлення основних проблем і викликів, із якими стикаються туристи.